Skip to content

⭐ Aynı Gün Teslimat ⭐ ⭐ İkinci Ürüne 50₺ İndirim ⭐

Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

 

 

 

Kargo Süreçleri

 

 

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Gün içinde saat 13:00’a kadar verilen siparişler aynı gün içerisinde kargoya verilmektedir. Saat 13:00’dan sonra verilen siparişler ise ertesi gün kargoya verilir. Ancak Cumartesi günü siparişlerde saat 12:00’a kadar verilen siparişler aynı gün içinde kargoya verilmektedir. Ayrıca, pazar günleri ve resmi tatillerde kargo firmaları hizmet dışı olduğu için kargo hizmeti verilmemektedir.


Siparişini İstanbul’dan veriyorsan dikkat! Saat 10:50’ye kadar verilen siparişlerde ekstra ücret karşılığında İstanbul içi aynı gün teslimat seçeneği bulunmaktadır. Ancak bu hizmet pazar günü ve resmi tatillerde geçerli değildir. Ayrıca aynı gün teslimat hizmeti İstanbul merkez ilçeleri için geçerlidir.

 

Kargo paketlenmesi nasıl yapılıyor?

Ürünlerimiz Oplog Lojistik Merkezi’nde depolanmakta ve burada paketlenerek kargolanmaktadır. Kargolama için iki farklı boyutta karton kargo kutu bulunmaktadır. Ürünler baloncuk koruma ile sarılarak paketlenir. 

 

Hangi kargo firması ile gönderiyorsunuz?

Oplog Lojistik firması her bölge için farklı kargo firması ile çalışır. Kargo firma seçiminde müdahalemiz bulunmuyor. En çok gönderim yapan kargo şirketleri ise Aras Kargo, Kolay Gelsin ve HepsiJet, Scotty ve Kargom Sende oluyor.


Hasarlı ürün teslim aldım. Ne yapmalıyım?

Öncelikle ürünü teslim almadan önce kutunun sağlamlığını kontrol edin. Hasarlı kutuları teslim almayın ve kargo yetkilisine hasar tespit tutanağı tutturun.


Teslim aldınız ve ürün hasarlı çıktıysa kargo firması ile görüşerek hasar tespit tutanağı talep etmelisiniz. Sonrasında hasar tespit tutanağını bizimle paylaşarak yeni ürün ya da para iadesi talebinde bulunabilirsiniz. Tarafınıza gönderilecek e-postada belirtilen kargo bilgileri doğrultusunda ürünü tarafımıza gönderirsiniz. Ürün bize ulaştığında yeni ürün gönderimi ya da para iadesi yapılır.


Hediye paketi yapıyor musunuz?

Kargo gönderimi esnasında maalesef hediye paketi ve not ekleme gibi seçeneklerimiz bulunmuyor.

 

 

 

Ödeme ve Fatura

 

 

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Maalesef kapıda ödeme seçeneği bulunmuyor. Websitemiz üzerinden banka ya da kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.


Havale ile ödeme yapabilir miyim?

Termos Dünyası mağazasında banka kartı ve kredi kartı ödeme seçenekleriyle alışveriş yapabilirsiniz. Havale ya da kapıda ödeme seçenekleri bulunmamaktadır.


Faturayı ne zaman gönderiyorsunuz?

Faturanız ürünle birlikte gelmez. E-fatura formatında siparişinizde belirttiğiniz e-posta adresinize gönderiyoruz. Faturanız teslimat gerçekleştikten sonra gönderilmektedir. Eğer faturanız ulaşmadıysa satis@termosdunyasi.com.tr e-posta adresine fatura talebinizi belirtebilirsiniz.


Taksit seçeneklerini görüntüleyemiyorum. Nasıl taksitli alışveriş yapabilirim?

Taksit seçenekleri ödeme adımında kart bilgilerini girdiğinizde karşınıza çıkar. Her banka için farklı taksit seçenekleri bulunmaktadır. Taksitlendirme seçenekleri firmamız tarafından belirlenmez. Ödeme altyapısı ve bankanız ile ilgili bir durumdur.


Kart bilgilerini girdikten sonra taksit seçenekleri karşınıza çıkmadan bir sonraki adıma geçerseniz taksitsiz harcama işlemi gerçekleştirirsiniz. Taksit seçeneğini görüntülemeden sonraki adıma geçemeyin.


Eğer taksit seçeneklerini görüntüleyemiyorsanız satis@termosdunyasi.com.tr e-posta adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.



 

Garanti ve İade Süreci

 

 

 

Ürünler orijinal mi?

Mağazamızda bulunan tüm ürünler orijinal ve ithalatçı garantilidir. Stanley ve Aladdin markalarının tedarikçisi Kutup Ayısı firması, Thermos markasının tedarikçisi ise Atlas Kamp’tır.



Ürün değişimi yapabilir miyim?

Ürün değişimi politikamız bulunmuyor. Beğenmediğiniz ürünleri iade ettiğinizde paranız tarafınıza iade edilir. Sonrasında yeni bir sipariş oluşturmalısınız.

 

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

İade talebinizi sipariş numaranızı ya da isim soyisminizi beliterek satis@termosdunyasi.com.tr adresi üzerinden bize iletebilirsiniz. Sonrasında tarafınıza gönderilecek e-postada belirtilen kargo bilgileri doğrultusunda ürünü tarafımıza gönderirsiniz. Ürün bize ulaştığında para iadesi yapılır.

 

 

Ürünü denemek için su koydum. İade edebilir miyim?

Kullanılmış ya da denenmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Deneme sonucu problem tespit etmeniz halinde ürünü garanti kapsamında incelemeye gönderebilirsiniz. Yetkili servis tarafından yapılan inceleme sonucunda üründe sorun tespit edilirse ürün iade alınır. Aksi takdirde, ürün tarafınıza geri gönderilir. 

Termoslar kişisel kullanım ürünleri olduğu için kullanılması halinde iade kabul edilmemektedir. Ürünün boyutunu beğenmediyseniz denemeden önce iade etmelisiniz.

 

İade edilen ürünün kargo ücretini kim öder?

Tarafınıza iletilen iade kodunu kullanarak Aras Kargo şubesinden ücretsiz olarak iade yapabilirsiniz. Ürün kullanılmamış ve zarar görmemiş şekilde tarafımıza geldiğinde iade kabul edilerek paranız tarafınıza iade edilmektedir. Sonrasında tarafınıza para iadesi yapılırken iade kargo ücreti kesilerek paranız tarafınıza iletilir. 1 Ocak 2023 tarihinde yürürlüğe giren Ticaret Bakanlığı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliğinin 13 üncü maddesi gereğince müşteri kendi isteği ile (ayıplı ya da hatalı ürün gönderilmediğinde) iade kararı aldığında iade kargo bedeli alıcıya yansıtılır. 

 

Stanley termosların garanti kaydını nasıl yapabilirim?

Stanley ürünlerin ömür boyu garanti kaydını yaptırmak çok kolay. Üzerinde yer alan QR kodu okutarak kolayca kayıt işlemi yapabilirsiniz. Qr kod bulunmuyorsa ya da kaybettiyseniz websitemizin en altı bölümünde yer alan Stanley Garanti Kayıt linkine tıklayarak karşınıza çıkan formu doldurun. Bu şekilde garanti kaydı oluşturabilirsiniz.

 

Ürünüm arızalandığında nasıl garantiye gönderirim?

Garanti incelemesi talebi için satis@termosdunyasi.com.tr adresine e-posta göndererek garanti kaydı talep edebilirsiniz.



Garanti kapsamına giren kusurlar nelerdir?

  • Üretimden kaynaklanan kusurlara karşı ömür boyu garantilidir. 
  • Düşme, çarpma veya ezilme sonucu oluşan her türlü hasar ve bu hasarlar nedeniyle oluşan yalıtım ve sızdırma problemleri garanti kapsamı dışındadır. 
  • Ezik, çizik, darbeli ürünleri lütfen inceleme için göndermeyiniz. 
  • Kullanım ve temizlik koşullarına uyulmamasından kaynaklanan problemler garanti kapsamına girmemektedir. ( Ürünün iç ve dış yüzeyindeki hasarlar, deformasyon ve korozyonlar garanti kapsamı dışındadır.) Temizliği doğru yapılmamış ürünlerdeki , iç lekeler pas olarak algılanmaktadır. Lütfen bu tarz ürünleri inceleme için göndermeyiniz. 
  • Sızdırmazlık ile ilgili garanti kapsamında olmayan ürünleri , sızdırma problemi sebebiyle lütfen göndermeyiniz. Web sitemizdeki ürün açıklamalarında , sızdırmazlık özelliğini vurgulamaktayız. Özellikle pipetli ürünlerin , sızdırmazlık garantisi kapsamında olup olmadığını kontrol ediniz.



Diğer sorularınızı satis@termosdunyasi.com.tr adresi üzerinden tarafımıza iletebilirsiniz.

Sepetim

Sepetinde ürün yok